چگونه به درمان خشکی پوست ناشی از ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان خشکی پوست ناشی از ESRD

همانطور که همه ما می دانیم نارسایی مزمن کلیه ممکن است علائم مختلف به خصوص در مرحله پنجم داشته باشد، پوست خشک یکی از آنها است. اگر چه نمی علامت اصلی است، اما تا حد زیادی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. پس راه را به تلاش برای تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ برای بیماران.

چگونه به درمان خشکی پوست ناشی از مرحله 5 CKD؟

اگر می خواهید حل کند، شما نیاز به پیدا کردن دلیل اساسی برای آن است. پوست خشک است که توسط دست دادن آب بدن ایجاد می شود، این زمانی اتفاق می افتد که بدن بیشتر مایع را از آن طول می کشد از دست می دهد. شما باید به اندازه کافی آب بنوشید تا اطمینان حاصل شود که به شما اقامت هیدراته. برای بسیاری از بیمارانی که کلیه های آسیب دیده اند، بنابراین اگر شما نوشیدن آب بیش از حد به اضافه بار به آنها. آب به اندازه کافی به مصرف، اما نه بیش از حد، که کمک خواهد کرد که برای کاهش خشکی پوست شدید و بار وارده بر کلیه ها را افزایش نمی دهد. اما اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از این مشکل در ریشه آن، شما باید بیماری کلیوی را درمان می کند. پیش از آن، شما باید پوست خود را محافظت و تمیز و بهداشتی نگه داشتن آن.

مراقبت از پوست نقش مهمی در عفونت پوست جلوگیری ایفا می کند، بنابراین هیچ بیماران مهم و یا اعضای خانواده باید با توجه به آن پرداخت. همانطور که از تغییر لباس و ملافه در زمان، برای شستن نقاط بدن به خصوص زخم و تمیز و راحت نگه پوست شما. این ممکن است میزان عفونت را افزایش دهد.

اگر شما دیگر مشکلات پوستی و یا نارسایی کلیه مراقبت شما می توانید آنلاین با پزشکان ما، که می تواند برخی از مشاوره خوب به صورت رایگان ارائه چت. یا شما می توانید یک پیام را ترک کنند، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریغ به ما ایمیل کنید. ایمیل ما: بیماری kidney-support@hotmail.com





:: برچسب‌ها: ESRD، درمان پوست، بیماری کلیوی end-stage ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: